Βίντεο από το 1ο τουρνουά της Φλόγα Ρουστίκων το οποία διεξήχθη στην μνήμη του Μανώλη Βοσκάκη και στο οποίο συμμετείχαν ο Οφαρμένων, ο Άρης Ρεθύμνου και ο Αστέρας Ρεθύμνου.
Επίσης άνθρωποι της ΕΠΣΡ και του Δήμου Ρεθύμνου είχαν δώσει το παρόν στην μνήμη του άτυχου νέου πύο έφυγε πριν από δύο χρόνια.
https://m.youtube.com/watch?v=JrshagQ_IaI&t=880s