Το fair play της χρονιάς και μια απίστευτη σκηνή έλαβε ανάμεσα στον Ερμή Σχηματαρίου με την Μελίκη Ημαθίας για το πρωτάθλημα της Β' Εθνικής, και ο λόγος ήταν ο ΠαναγιώτηςΤζαβέλλας.
Ο νεαρός αθλητής του Ερμή, είναι ένα παιδί με ειδικές ικανότητες, ο οποίος πέτυχε καλάθι και αποθεώθηκε από όλο το γήπεδο με τις στιγμές να είναι συγκλονιστικές.
https://m.youtube.com/watch?time_continue=4420&v=b4MUGBiyV4c&feature=emb_title