ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ξεκινά η διαδικασία αποζημίωσης για τις μπαταρίες των iPhone 6/7/SE από την Apple

0

Μετά από κάμποσους μήνες, οι δικαιούχοι κάτοχοι iPhone μπορούν να αιτηθούν αποζημίωση για την προβληματική διαχείριση των μπαταριών των συσκευών τους.

To περίφημο σκάνδαλο “Batterygate” μπαίνει στην τελική ευθεία για την -απ’ ό,τι φαίνεται τουλάχιστον- οριστική επίλυσή του -αν μπορεί να μιλήσει για κάτι τέτοιο κανείς φυσικά. Όπως αναφέρει το MacRumors, την εμφάνισή του έκανε ένα site στο οποίο κάθε δικαιούχος μπορεί να εγγραφεί προκειμένου να πάρει την αποζημίωσή του, όταν αυτή δοθεί από την Apple. Για να συμβεί αυτό θα πρέπει να πληροί τις εξής προϋποθέσεις:

  •     Να διαθέτει ή διέθετε κατά το παρελθόν αμερικανικό iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPhone 6s, iPhone 6s Plus ή iPhone SE που έτρεχε iOS 10.2.1 ή νεότερο πριν τις 21 Δεκεμβρίου 2017.
  •     Να διαθέτει ή διέθετε κατά το παρελθόν αμερικανικό iPhone 7 ή iPhone 7 Plus που έτρεχε iOS 11.2 ή νεότερο πριν τις 21 Δεκεμβρίου 2017.

Οι χρήστες θα πρέπει να εισάγουν τον σειριακό αριθμό της συσκευής τους, ενώ σε περίπτωση που δεν είναι σε θέση να τον βρουν, υπάρχει και εργαλείο υποστήριξης.

Φυσικά υπάρχει και η δυνατότητα όπως ζητήσει κανείς να εξαιρεθεί από την όλη διαδικασία μέσω του ίδιου site. Ο μόνος λόγος βέβαια για να κάνει κανείς κάτι τέτοιο, είναι εφ’ όσον σχεδιάζει να κινηθεί ο ίδιος μεμονωμένα εναντίον της Apple. Η τελευταία έχει συμφωνήσει να καταβάλει ως αποζημίωση το ποσό των 500 εκατ. δολαρίων με μέγιστο ποσό/χρήστη τα 25 δολάρια. Το μόνο που απομένει, είναι μία τελευταία ακρόαση ενώπιον δικαστηρίου στις 4 Δεκεμβρίου για να επικυρωθεί και τυπικά η απόφαση.

Θυμίζουμε ότι το “Batterygate” ξεκίνησε στα τέλη του 2016, όταν και έπειτα από την τελευταία τότε αναβάθμιση του iOS, χρήστες iPhone κατήγγειλαν ότι οι συσκευές τους απενεργοποιούνταν ξαφνικά όταν η μπαταρία έφτανε γύρω στο 30%. Έναν χρόνο αργότερα, benchmark αποκάλυψαν ότι η Apple είχε περιορίσει την απόδοση συσκευών με φθαρμένες μπαταρίες μέσω λογισμικού για τη διασφάλιση της σταθερότητας στην απόδοσή τους χωρίς όμως να ενημερώσει τους χρήστες. Η εταιρεία από το Κουπερτίνο παραδέχθηκε το σφάλμα της, τονίζοντας παράλληλα ότι εν αντιθέσει με ό,τι της καταλόγιζαν δεν είχε πρόθεση να ωθήσει τους χρήστες σε αναβάθμιση συσκευής .

insomnia.gr

 

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ