Το Ρέθυμνο – και γενικότερα η Κρήτη – υποδέχεται φέτος και πάλι πλήθος τουριστών, με τις αφίξεις να ξεπερνούν κάθε προσδοκία. Όμως, η εικόνα στους δρόμους δεν αντικατοπτρίζεται στα ταμεία των καταστημάτων και, κυρίως, της εστίασης που δείχνει να «πονάει». Οι επιχειρηματίες βλέπουν τον κόσμο να κυκλοφορεί, αλλά όχι να καταναλώνει, ενώ η ελληνική κουζίνα, που αποτελεί το δυνατό χαρτί του τουρισμού μας, μένει στο περιθώριο.
Αν θέλουμε να προβάλλουμε τη γαστρονομία μας ως πρεσβευτή του πολιτισμού μας, το κράτος οφείλει να στηρίξει την εστίαση με ουσιαστικά μέτρα και όχι ευχολόγια. Από την άλλη πλευρά, και οι ίδιοι οι επιχειρηματίες πρέπει να επανεξετάσουν την τιμολογιακή τους πολιτική. Οι τιμές οφείλουν να αφήνουν - φυσικά- κέρδος χώρις να γδύνουν…. αλλιώς, ο τουρισμός θα παραμείνει ένα πέρασμα, χωρίς ουσία και όφελος για την τοπική οικονομία. Χαρακτηριστική η φωτογραφία με τον κόσμο στη Μεγάλη πόρτα κυριολεκτικά να μην χωράει αλλά το θέμα είναι τι αφήνουν στην αγορά όχι στις αεροπορικές!

