Το SCHILLER ROBOTICS είναι ένα κέντρο δια βίου μάθησης πιστοποιημένο από το Υπουργείο Παιδείας, που λειτουργεί εδώ και 32 χρόνια στο χώρο της εκπαίδευσης και ειδικεύεται στην εκπαιδευτική ρομποτική από το 2015.
Η εκπαιδευτική ρομποτική είναι μία σύγχρονη και δυναμικά ανερχόμενη εκπαιδευτική διαδικασία, η οποία απευθύνεται κυρίως στους μαθητές του Δημοτικού και του Γυμνασίου.
Στο SCHILLER ROBOTICS έχουμε προσεγγίσει το θέμα της εκπαιδευτικής ρομποτικής οργανωμένα και σε βάθος, συνεργαζόμενοι ακαδημαϊκά, με τους καλύτερους και τους πλέον έμπειρους σε αυτόν τον τομέα, προκειμένου να σας προσφέρουμε μία άρτια και πλήρη υπηρεσία, άκρως επωφελή για τα παιδιά σας.
Η εκπαιδευτική ρομποτική είναι ένας σύγχρονος Δούρειος Ίππος, “κρύβει” την γνώση προ(σ)καλώντας το παιδί να ανταποκριθεί μέσα από το παιχνίδι. Μετά από αρκετά στάδια είναι πλέον έτοιμη να αποτελέσει ένα από τα σημαντικότερα μέσα μεταφοράς γνώσης στους μαθητές κάθε ηλικίας. Να προσφέρει ευχάριστες ώρες στα παιδιά, γιατί πλαισιώνεται από παιχνίδι. Να προσφέρει ερεθίσματα για περαιτέρω εξέλιξη του νοητικού επιπέδου τους. Να ωθήσει την κοινωνικοποίηση τους μέσα από τη συνεργασία. Να αποτελέσει μοχλό στην προσπάθεια των ατόμων με μαθησιακές δυσκολίες. Τέλος να δώσει διέξοδο στην ενέργεια μέσα από τη δημιουργία.
Ο όρος STEM (science, technology, engineering, mathematics) (επιστήμη, τεχνολογία, μηχανική, μαθηματικά) αντικατοπτρίζει τον πολυδιάστατο χαρακτήρα της εκπαιδευτικής ρομποτικής, η οποία καθοδηγεί τα παιδιά στον κόσμο των επιστημών.
Μερικά μόνο από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η εκπαιδευτική Ρομποτική:
Κριτική Σκέψη
Η κριτική σκέψη καλλιεργείται σε όλα τα μέρη του μαθήματος και οι μαθητές εξασκούνται στην εξαγωγή συμπερασμάτων από συγκεκριμένα δεδομένα (γενίκευση- επαγωγική σκέψη).
Συνεργασία
Η ρομποτική προωθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό την εργασία σε ομάδες, όπου οι μαθητές ανταλλάσσουν γνώσεις και εμπειρίες, αναλαμβάνουν ποικίλους ρόλους και εξασκούνται στην αρμονική και αποτελεσματική συνεργασία.
Επίλυση Προβλημάτων
Οι μαθητές καλούνται να κάνουν τη σύνδεση μεταξύ των θεωρητικών γνώσεων που αποκτούν και της πρακτικής εφαρμογής τους, αντιλαμβάνονται μία πρακτική, χειροπιαστή πλευρά της γνώσης, η οποία έχει ορατά αποτελέσματα που καθορίζονται από τους ίδιους.
Προγραμματιστική Λογική
Οι μαθητές προσεγγίζουν την προγραμματιστική λογική με έναν πολύ απλό και ενδιαφέροντα τρόπο και εισάγονται σε έννοιες του προγραμματισμού που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διαφορετικά πλαίσια.
ΣΤΟΧΟΙ :
Σκοπός μας είναι να κινητοποιήσουμε το ενδιαφέρον των μαθητών για την ενασχόληση με θέματα που σχετίζονται με την επιστήμη, τη μηχανική, τα μαθηματικά και την τεχνολογία. Αυτό γίνεται με τη χρήση μηχανοκίνητων μοντέλων LEGO και απλού προγραμματισμού. Το WeDo 2.0 υποστηρίζει μια πρακτική μάθηση που δίνει στους μαθητές την αυτοπεποίθηση να θέτουν ερωτήσεις και τους προσφέρει τα εργαλεία για να βρίσκουν τις απαντήσεις με σκοπό να λύνουν προβλήματα πραγματικής ζωής. Οι μαθητές μαθαίνουν θέτοντας ερωτήσεις και επιλύοντας προβλήματα. Δεν λέμε στους μαθητές όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν. Αντί αυτού, τους κάνουμε να αμφισβητούν ότι γνωρίζουν και να διερευνούν αυτά που δεν έχουν κατακτήσει γνωστικά ακόμα.
Το Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου θα γίνει ένα δωρεάν δοκιμαστικό μάθημα στο κέντρο μας στην Καλλιθέα, Παπανικολάου 4, για μια πρώτη γνωριμία με το μάθημα της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για το κλείσιμο θέσης, καθημερινά στο 2831053069 και ώρες 15.00-21:00.