Τον Αγιασμό τέλεσε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ. κ. Πρόδρομος ενώ παρευρέθηκε ο Δήμαρχος Ρεθύμνου κ. Γιώργος Μαρινάκης, Αντιδήμαρχοι και παράγοντες της περιοχής.
Η αρμόδια Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Ρεθύμνου κ. Άννα Ελευθεριάδου - Γκίκα, σε ανάρτηση της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σχολίασε μετά το πέρας της τελετής: "Είναι ένα έργο πνοής για την περιοχή, κοιτάζοντας πάντα μπροστά, την πρόοδο της περιφέρειας του δήμου μας".
Ο νέος Δημοτικός Παιδικός Σταθμός θα λειτουργεί στον οικισμό Άγιος Ανδρέας.

