Η τραγωδία στα Τέμπη συγκλόνισε τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές του ορεινού σχολείου και οι συζητήσεις μέσα στην τάξη προκάλεσαν την δημιουργική έκφραση των παιδιών που αποφάσισαν να διαμαρτυρηθούν με την τέχνη του λόγου, της ζωγραφικής και του κολάζ.
Κοντά τους ήταν όλοι οι εκπαιδευτικοι με την διευθύντρια τους κ. Μαρία Παδουβά ενώ τις διαδικασίες συζήτησης και δημιουργικότητας συντόνισαν οι καθηγήτριες Α. Τυράκη και Ε. Καπαρουνάκη.
Απογοήτευση, λύπη, πόνος, οργή... είναι μερικά από τα συναισθήματα που αποτυπώνονται έντονα στα έργα των παιδιών.




