ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΡΕΘΥΜΝΟ

Ένα «Ευχαριστούμε» του Ε.Κ.Ρ. στους ανθρώπους που κινητοποιήθηκαν στο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη-Κάλεσμα σε αιμοδοσία

0

     Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Ρεθύμνου νιώθει την ανάγκη να ευχαριστήσει τους πυροσβέστες και τους διασώστες, τα στελέχη του ΕΚΑΒ, της Αστυνομίας, όπως και τους γιατρούς και υγειονομικούς και τους ψυχολόγους, που από την πρώτη στιγμή κινητοποιήθηκαν και συνέβαλαν τα μέγιστα στον τόπο της σιδηροδρομικής τραγωδίας στα Τέμπη.

     Θα θέλαμε επίσης να καλέσουμε όλους τους πολίτες του Ρεθύμνου στην εθελοντική αιμοδοσία που θα διεξαχθεί από τον Σύλλογο Αιμοδοτών Ν. Ρεθύμνου «Δότες Ζωής», την Κυριακή 5 Μαρτίου στο χώρο του 3ου Γυμνασίου Ρεθύμνου και ώρα 10 π.μ. - 1 μ.μ. , καθώς επίσης και στις καθημερινές αιμοληψίες που γίνονται στο νοσοκομείο Ρεθύμνου, προκειμένου να μπορέσουμε να συμπαρασταθούμε όλοι στους τραυματίες επιβάτες και να συνδράμουμε στην ταχεία ανάρρωσή τους.

 

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΡΕΘΥΜΝΟ

Ένα «Ευχαριστούμε» του Ε.Κ.Ρ. στους ανθρώπους που κινητοποιήθηκαν στο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη-Κάλεσμα σε αιμοδοσία

0
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ