Μετά τις ατελέσφορες διαπραγματεύσεις και υποσχέσεις του Υπουργείου, οι Μελισσοκομικοί Σύλλογοι Κρήτης καλούν τα μέλη τους, σε Παγκρήτια Κινητοποίηση την Πέμπτη 23/2/2023. Η συγκέντρωση των μελισσοκόμων
θα γίνει στις 10 ώρα στο Παγκρήτιο Στάδιο Ηρακλείου.
Τα αιτήματα μας αφορούν
1. Την Έκτακτη οικονομική ενίσχυση για την αύξηση του κόστους παραγωγής.
2. Ψηφιακή πλατφόρμα που θα συμπεριλαμβάνονται οι αγροτικοί ΚΑΔ και μέσω αυτού να δίνονται εκπτώσεις σε πετρέλαια και πρώτες ύλες.
3. Ενίσχυση του μελισσοκομικού κεφαλαίου για την συμβολή επικονίασης των μελισσών, δεδομένου ότι συμβάλλουν τα μέγιστα στη γεωργική παραγωγή και την διατήρηση του φυσικού - περιβαλλοντικού κεφαλαίου.
4. Αναδιαμόρφωση του απαρχαιωμένο κανονισμού του ΕΛΓΑ όσων αφορά τις
ενισχύσεις.
Όλοι στην συγκέντρωση, πορεία διαμαρτυρίας την Πέμπτη για την επιβίωση του μελισσοκομικού κλάδου.
Τα ΔΣ των Μελισσοκομικών Συλλογών Κρήτης
ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΚΡΗΤΗΣ [email protected]
ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΑΣΙΘΙΟΥ [email protected]
ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΡΕΘΥΜΝΗΣ "ΜΕΛΙΤΤΕΥΣ: [email protected]
ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΧΑΝΙΩΝ «Η ΜΕΛΙΣΣΑ» [email protected]
