Με την ολοκλήρωση της καρναβαλικής παρέλασης η υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου Ρεθύμνου με τα συνεργεία της ακολουθούσαν και καθάριζαν την πόλη του Ρεθύμνου που δέχθηκε περίπου 16.000 καρναβαλιστές και πάνω από 50.000 επισκέπτες με αφορμή το Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι!
Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στους ανθρώπους των υπηρεσιών καθαριότητας για την άμεση παρέμβαση τους αλλά και σε όλους τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από την μεγάλη γιορτή της πόλης και φροντίζουν την άμεση αποκατάσταση της κυκλοφορίας και της ομαλής λειτουργίας της πόλης μετά την μεγάλη παρέλαση.
https://www.youtube.com/watch?v=Jcqy-xkGRZk&feature=youtu.be