Ένα κοριτσάκι ήρθε για να συμπληρώσει την οικογενειακή ευτυχία του διοικητή του Νοσοκομείου Ρεθύμνου Λευτέρη Μαρκάκη και της συντρόφου του, γιατρού του ιδρύματος Γεωργίας Ανδρουλάκη.
Οι ευτυχείς γονείς από την περασμένη Τετάρτη πλέουν σε πελάγη ευτυχίας, αφού έφεραν στον κόσμο το υγιέστατο και χαριτωμένο κοριτσάκι τους, κάνοντας χαρούμενο το οικογενειακό τους περιβάλλον.
Πολλές ευχές για καλή ανατροφή από την εφημερίδα Ρέθεμνος και το rethemnosnews.gr
