Ειδικότερα, ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έκανε την παρακάτω ανάρτηση: "Μια πρωτοποριακή δράση, που υλοποιείται για πρώτη φορά σε ελληνικό καρναβάλι, είναι μία πρωτοβουλία του Δήμου Ρεθύμνης, σε συνεργασία με το πρόγραμμα ανακύκλωσης Κάθε Κουτί Μετράει και την Αθηναϊκή Ζυθοποιία με την μπίρα ΑΛΦΑ. Στόχος της ενέργειας είναι να ευαισθητοποιήσει και να ενημερώσει τους πολίτες για τα οφέλη της κυκλικής οικονομίας, θέτοντας τις βάσεις για έναν πιο βιώσιμο τρόπο διοργάνωσης των αποκριάτικων εκδηλώσεων, σε ένα από τα μεγαλύτερα και πιο ιστορικά καρναβάλια της χώρας.Ανακύκλωση κουτιών αλουμινίου σε μία πρωτότυπη δράση
Ένα ασυνήθιστο δρώμενο περιμένει ντόπιους και επισκέπτες που θα βρεθούν στο Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι 2023. Αγόρια και κορίτσια, πράκτορες της ανακύκλωσης θα «παρελάσουν» ανάμεσα στο κοινό με μεγάλα πράσινα σακίδια για να υπενθυμίσουν στους καρναβαλιστές να διατηρούν τους δημόσιους χώρους καθαρούς και να τους βοηθήσουν να ανακυκλώσουν τα άδεια κουτάκια μπίρας και αναψυκτικών που θα καταναλώσουν κατά τη διάρκεια της Νυχτερινής αλλά και της μεγάλης παρέλασης της Κυριακής".

