ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΡΕΘΥΜΝΟ

Ρέθυμνο: Συλλαλητήριο την Τέταρτη από τους ξενοδοχοϋπάλληλους

0

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Έπειτα από την απόφαση της Ομοσπονδίας μας Επισιτισμού – Τουρισμού για προκήρυξη 4ωρης στάσης εργασίας και πραγματοποίηση συλλαλητηρίων σε όλη την Ελλάδα, λόγω της ακατανόητης καθυστέρησης στην διαδικασία κήρυξης της Σ.Σ.Ε. Ξενοδοχοϋπαλλήλων ως γενικώς υποχρεωτική και κυρίως την άρνηση της Κυβέρνησης να στηρίξει τους εποχικά εργαζόμενους με την επαναφορά του ταμείου ανεργίας στα προ μνημονίου επίπεδα, το Σωματείο μας αποφάσισε την συμμετοχή μας σε συλλαλητήριο και γι’ αυτό καλούμε όλους τους συναδέλφους την ΤΕΤΑΡΤΗ 22 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2023 και ώρα 11 TO ΠΡΩΙ στο ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ.

ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ-ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

  • Κατάργηση του Ν.3986/11 και επαναφορά του αναλογικού ταμείου ανεργίας στα προ μνημονίου επίπεδα.
  • Κήρυξη ως γενικώς υποχρεωτική η Κλαδική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, με διεκδίκηση Τοπικής Κ.Σ.Σ.Ε στα ξενοδοχεία με γενναία και πραγματική αύξηση.  
  • Επαναφορά της 20ετίας στο εφάπαξ.
  • Δημιουργία και αναβάθμιση των Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης.  
  • Βελτίωση των συνθηκών εργασίας και μέτρα προστασίας-υγιεινής στους χώρους δουλειάς.  
  • Άμεση προστασία του λαϊκού εισοδήματος ενάντια στην ακρίβεια με μέτρα στήριξης.
  • Πλήρη στελέχωση των Ελεγκτικών μηχανισμών (Επιθεώρηση Εργασίας. Υπηρεσίες ΕΦΚΑ).
  • Πλήρη στελέχωση του Νοσοκομείου Ρεθύμνου.
  • Κατάργηση των αντεργατικών νόμων (Χατζηδάκη-Αχτσιόγλου κλπ.).

ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΑΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ!

ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 22 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2023 ΚΑΙ ΩΡΑ 11 ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ!

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΡΕΘΥΜΝΟ

Ρέθυμνο: Συλλαλητήριο την Τέταρτη από τους ξενοδοχοϋπάλληλους

0
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ