ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΡΕΘΥΜΝΟ

Παραδοσιακά τσίκνισαν οι Ρεθεμνιώτες

0

Οι Ρεθεμνιώτες τσίκνισαν παραδοσιακά στο ιστορικό κέντρο όπου πολλές καρναβαλικές ομάδες είχαν στήσει υπαίθρια πάρτι με ψησταριές, μεζέδες και καλό κρασί! 

Σε γειτονιές και σπίτια με παρέες και καλή διάθεση, μασκαράδες στους δρόμους και ατέλειωτο κέφι, η Τσικνοπέμπτη και φέτος ήταν ένας "προάγγελος" του μεγάλου τριήμερου 23 - 24 και 26 Φεβρουαρίου, οπότε θα κορυφωθεί το Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι! 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΑΚΗΣ

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΡΕΘΥΜΝΟ

Παραδοσιακά τσίκνισαν οι Ρεθεμνιώτες

0
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ