Η Οργάνωση Μελών (Ο.Μ.) Ρεθύμνου, η Ο.Μ. Εκπαιδευτικών & η Ο.Μ. Υγειονομικών, με συνδρομή της Νομαρχιακής Επιτροπής ΣΥΡΙΖΑ - Π.Σ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ, προσκαλούν τα μέλη και τους φίλους του Σύριζα στην κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας, την Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου και ώρα 20:30 στο κέντρο «ΑΣΤΡΟ» (3ο χιλιόμετρο E.O. Ρεθύμνου Χανίων)
Προσκεκλημένος κεντρικός ομιλητής ο Νίκος Παππάς Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ.
Στην εκδήλωση θα απευθύνει χαιρετισμό
Ο Ανδρέας Ξανθός βουλευτής Ρεθύμνου Τομεάρχης Υγείας
Θα προλογίσει ο Μανώλης Αυγενάκης , Συντονιστής της Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ -Π.Σ. Ρεθύμνου.
Σας προσκαλούμε να περάσουμε μια όμορφη βραδιά με φαγητό, ποτό και ζωντανή μουσική.
Προσκλήσεις θα διατίθενται από τα γραφεία, καθημερινά 18:00-21:00
Και στα τηλέφωνα 6974255139 (Γιακουμάκης Βασίλης συντονιστής ΟΜ Ρεθύμνου) και 6949613124 (Αποστολάκης Γιάννης αν. συντονιστής ΟΜ Ρεθύμνου)
