ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΡΕΘΥΜΝΟ

Ρέθυμνο: Στο νοσοκομείο μετά από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ δύο νέες γυναίκες

0

Το περιστατικό έγινε το Σάββατο με τις δύο κοπέλες να οδηγούνται στο νοσοκομείο Ρεθύμνου αφού κατανάλωσαν υπερβολική ποσότητα αλκοόλ και ζητήθηκε ιατρική βοήθεια.

Σύμφωνα με πληροφορίες πάντως, είναι καλά στην υγεία τους.

flashnews.gr

 

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΡΕΘΥΜΝΟ

Ρέθυμνο: Στο νοσοκομείο μετά από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ δύο νέες γυναίκες

0
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ