ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΡΕΘΥΜΝΟ

Αισιοδοξία και συγκίνηση στο Κ.Υ.Περάματος σε εκδήλωση για τη νέα χρονιά

0

Σε ζεστή και εορταστική ατμόσφαιρα, την Τρίτη 07 Φεβρουαρίου, η Διεύθυνση του Κέντρου Υγείας Περάματος πραγματοποίησε την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας για το 2023 μετά από τρία χρόνια υγειονομικής κρίσης και περιορισμών. Με ιδιαίτερο ενθουσιασμό, το φιλόξενο προσωπικό του Κέντρου Υγείας Περάματος υποδέχθηκε τους καλεσμένους και με αισθήματα συγκίνησης και αισιοδοξίας, αντάλλαξαν ευχές για μια καλή και παραγωγική χρονιά.

Παρά τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες, την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος Μυλοποτάμου κος Δ. Κόκκινος, ο οποίος και εξήρε το έργο που επιτελούν οι Γενικοί/Οικογενειακοί Ιατροί και το σύνολο του προσωπικού της Μονάδος και συνεχάρη την κα Δέσποινα Παπαδάκη για την ανάληψη των καθηκόντων της ως Συντονίστρια Επιστημονικής Λειτουργίας του Κέντρου Υγείας Περάματος, ο Γραμματέας της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Ρεθύμνου κος Μ. Σαρρής, ο Πρόεδρος της κοινότητας Περάματος κος Αντ. Ματθαιακάκης, ο Δημοτικός Σύμβουλος και Πρόεδρος του Δ.Σ. του  «Οργανισμού  Πολιτισμού, Τουρισμού και Νέας Γενιάς Δήμου Μυλοποτάμου Ο Αυλοπόταμος» κος Ζαχ. Λαδιανός, η Γενική Γραμματέας του Πολιτιστικού Συλλόγου Περάματος κα Μ. Πανταλού, ο Περιφερειακός Συντονιστής Τομέα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (Το.Π.Φ.Υ.) και Αντιπρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Ρεθύμνου κος Κ. Χλιβερος, οι Συντονιστές Επιστημονικής Λειτουργίας (Σ.Ε.Λ.) και Διευθυντές Γενικής/Οικογενειακής Ιατρικής των Κέντρων Υγείας Ανωγείων και Σπηλίου κος Γ. Δασκαλάκης και κα Μ. Αντωνοπούλου. Επίσης παρόντες ήταν σύσσωμο το Δ.Σ. του Συλλόγου Γενικών/Οικογενειακών Ιατρών της δημόσιας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (Π.Φ.Υ.) Ρεθύμνου ΣΥ.ΓΕΝ.ΙΑ.Ρ. (Πρόεδρος κος Κ. Χλιβερος, Αντιπρόεδρος κα Μ. Αντωνοπούλου, Γραμματέας κα Χρ. Δασκαλάκη, Ταμίας κος Τιμπ. Σονέα), οι διευθυντές των σχολικών μονάδων του Περάματος, οι δωρητές του Κ.Υ. Περάματος, οι ιδιώτες ιατροί και φαρμακοποιοί που δραστηριοποιούνται στην πόλη και πλήθος κόσμου που διαμένουν στην ευρύτερη περιοχή.

Την βασιλόπιτα ευλόγησε ο σεβαστός πατέρας Ιωάννης Αλεξανδράκης εφημέριος της ενορίας της πόλης του Περάματος, ο οποίος στη συνέχεια ευχήθηκε στους παριστάμενους καλή και ευλογημένη χρονιά με υγεία. Ο αγαπητός ιερέας συνεχάρη τους ιατρούς και τους εργαζομένους της Κ.Υ. Περάματος για το σημαντικό έργο που διαχρονικά επιτελούν με αγάπη και σεβασμό προς τον συνάνθρωπο και μίλησε με ιδιαίτερη θέρμη για την προσωπικότητα και το ήθος της νεοδιορισθείσας Συντονίστριας Επιστημονικής Λειτουργίας και Διευθύντριας Γενικής/Οικογενειακής ιατρικής του Κέντρου Υγείας Περάματος κας Δέσποινας Παπαδάκη, η οποία έλκει την καταγωγή της από την περιοχή του άνω Μυλοποτάμου. Παρόν, χαρούμενος και συγκινημένος ήταν και ο σύζυγος της κας Δέσπ. Παπαδάκη, κος Νικόλαος Χουρδάκης που διετέλεσε Διευθυντής στην Alpha Bank Ρεθυμνού και Χανίων και κατάγεται και εκείνος από τον κάτω Μυλοπόταμο.

Με εγκαρδιότητα η Συντονίστρια Επιστημονικής Λειτουργίας και Διευθύντρια Γενικής/Οικογενειακής ιατρικής του Κέντρου Υγείας Περάματος κα Δέσποινα Παπαδάκη ευχαρίστησε την Διοίκηση της 7ης Υ.Πε. Κρήτης, τον Υποδιοικητή και υπεύθυνο  Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (Π.Φ.Υ.) κο Δ. Αγαπίου για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό της και τους ευχήθηκε υγεία, αντοχή και ευημερία, σε ατομικό και επαγγελματικό επίπεδο.

Επίσης, συνεχάρη τόσο τους Γενικούς/Οικογενειακούς ιατρούς των Περιφερειακών Ιατρείων, όσο και του Κέντρου Υγείας, τους νοσηλευτές και όλο το προσωπικό που με ιδιαίτερη επίμονη και υπομονή υπερβάλλουν εαυτόν καθημερινά και από κοινού με την Διεύθυνση του Κ.Υ. ώστε να κρατηθεί ψηλά η ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών υγείας της δημόσιας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας που αποτελεί βασικό πυλώνα του Εθνικού Συστήματος Υγείας. Εξήρε την υπεράνθρωπη προσπάθεια που κατέβαλαν την περίοδο των εμβολιασμών όπου η προσέλευση των πολιτών ήταν αθρόα ακόμα και από Ηράκλειο και Χανιά, γεγονός που κατέταξε το Κ.Υ. Περάματος στην πρώτη θέση, αποδεικνύοντας περίτρανα την εμπιστοσύνη τους σε ιατρούς και προσωπικό.

Παράλληλα, αναφέρθηκε στο ρόλο του Γενικού/Οικογενειακού ιατρού για την εφαρμογή του θεσμού του Προσωπικού Ιατρού τονίζοντας τη σημαντικότητά του στην προστασία της δημόσιας Υγείας, στην πρόληψη, στην αγωγή και προαγωγή της υγείας, στην κατ' οίκον φροντίδα, στην καθολική και δωρεάν υγειονομική κάλυψη και εξυπηρέτηση του πληθυσμού ακόμα και του πιο απομακρυσμένου χωριού και της πιο απομονωμένης περιοχής.

Επισήμανε δε, ότι ήταν επιλογή της πριν από 20 έτη να υπηρετήσει με συνέπεια, ήθος και επαγγελματισμό την δημόσια Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας (Π.Φ.Υ.) τόσο από το Περιφερειακό Ιατρείο Πηγής, όσο και από το Κ.Υ. Περάματος. Ευχαρίστησε τον Δήμαρχο κο Δ. Κόκκινο και τους συνεργάτες του για το συνεχές και αδιάλειπτο ενδιαφέρον και την δέσμευσή του να παραμείνουν αρωγοί στις λειτουργικές ανάγκες των Περιφερειακών Ιατρείων και του Κέντρου Υγείας Περάματος.

Ιδιαίτερη μνεία έγινε από την Συντονίστρια Επιστημονικής Λειτουργίας του Κέντρου Υγείας Περάματος κα Δεσπ. Παπαδάκη για το υψηλό δείγμα πολιτισμού των δωρητών και την πολύτιμη διαχρονική προσφορά και ενίσχυση.

Τέλος, ευχήθηκε σε όλους μια χρονιά γεμάτη υγεία, πρόοδο και ειρήνη δίνοντας έμφαση στην αλληλεγγύη και στην ανάγκη ύπαρξης πνεύματος συλλογικότητας και συνεργασίας που απαιτείται, έτσι ώστε το Κέντρο Υγείας Περάματος με εξωστρέφεια και ουσιαστική στήριξη από την τοπική κοινωνία να «αφουγκράζεται» τις πραγματικές ανάγκες υγείας των κατοίκων.

Τυχερή της εκδήλωσης αναδείχθηκε η νεαρή ιατρός Τσαμπίκα Γαϊτανάκη, υπόχρεη υπηρεσίας υπαίθρου (Περιφερειακό Ιατρείο Πανόρμου, Κοινοτικά Ιατρεία Σκεπαστής και Σισσών), στην οποία «έπεσε» το φλουρί της βασιλόπιτας.

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΡΕΘΥΜΝΟ

Αισιοδοξία και συγκίνηση στο Κ.Υ.Περάματος σε εκδήλωση για τη νέα χρονιά

0
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ