Την επόμενη Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου η Νομαρχιακή Επιτροπή Ρεθύμνου του ΣΥΡΙΖΑ απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση σε φίλους και στελέχη του κόμματος προκειμένου να παρευρεθούν στην κοπή της πίτας που θα πραγματοποιηθεί στο κέντρο διασκέδασης Άστρο. Καλεσμένος του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ όπως έχει ήδη γίνει γνωστό θα είναι ο πρώην υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκος Παπάς.
Μάλιστα όπως έγινε γνωστό ο κ. Παπάς θα έχει συναντήσεις και συνομιλίες τόσο για τα έργα του ΒΟΑΚ, όσο και άλλα σημαντικά έργα υποδομών που αφορούν το νομό Ρεθύμνου.
