"Άγιο είχε βοηθό" ο οδηγός μοτοσυκλέτας, ο οποίος το πρωί της Δευτέρας ενώ οδηγούσε επί του ΒΟΑΚ εξετράπη της πορείας του και η μηχανή που οδηγούσε έπεσε πάνω στο κιγκλιδώματα της εθνικής.
Σύμφωνα με την Τροχαία ΒΟΑΚ το ατύχημα είχε ως αποτέλεσμα μόνο υλικές ζημιές και ο οδηγός είναι καλά στην υγεία του και δεν διατρέχει οποιοδήποτε κίνδυνο.