Το πρωί της Πέμπτης, 26ης Ιανουαρίου 2023, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ. Πρόδρομος ευλόγησε την αγιοβασιλόπιτα του 5ου Κ.Α.Π.Η. του Δήμου Ρεθύμνης, στην περιοχή του Τσεσμέ, με την παρουσία της Αντιδημάρχου Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Ρεθύμνης κ. Άννας Ελευθεριάδου-Γκίκα, του Προέδρου του Πολιτιστικού Συλλόγου Πλατανέ-Τσεσμέ και των εργαζομένων και ωφελουμένων του 5ου Κ.Α.Π.Η.
Ο Σεβασμιώτατος ευχήθηκε καλή και καρποφόρα χρονιά σε όλους και τους συνεχάρη για το σπουδαίο έργο που επιτελείται στο 5ο Κ.Α.Π.Η. και για τα όμορφα μηνύματα και παραδείγματα, τα οποία παρέχουν όλοι οι άνθρωποι στην τοπική μας κοινωνία. Ο Επίσκοπός μας διαβεβαίωσε ότι η Τοπική μας Εκκλησίας και ο ίδιος προσωπικά θα βρίσκονται πάντοτε αλληλέγγυοι σε όλα τα καλά και ωφέλιμα έργα και σε όλες τις όμορφες και δημιουργικές πρωτοβουλίες του 5ου Κ.Α.Π.Η.





