Είναι γνωστό ότι το πρόβλημα της στάθμευσης σε όλη την πόλη του Ρεθύμνου και ειδικότερα στην περιοχή της Σοχώρας είναι μεγάλο. Αυτό σημαίνει, ότι είναι πραγματική τύχη να βρει κάποιος μια θέση στάθμευσης γύρω από το γήπεδο, παρά τα πάρκινγκ που έχουν δημιουργηθεί μεταξύ γηπέδου και ΚΤΕΛ. Παρόλα αυτά, όσο δύσκολο και αν φαντάζει, καλό είναι να μην χρησιμοποιούνται οι θέσεις ΑΜΕΑ, ούτε για ολιγόλεπτη στάθμευση. Το αυτοκίνητο της Super league 2 που εμφανίζεται στη φωτογραφία την οποία μας έστειλε αναγνώστης να βρίσκεται παρκαρισμένο σε θέση ΑΜΕΑ, περνάει λάθος μηνύματα.
Ας είμαστε περισσότερο υπομονετικοί και ας παρκάρουμε σκεπτόμενοι τόσο αυτούς για τους οποίους προορίζεται το γαλάζιο παρκινγκ, όσο και το να δίνουμε τα σωστά παραδείγματα στα παιδιά, ειδικά, αν έχουμε να κάνουμε με παιδιά για τα οποία είναι σημαντική, η από νωρίς διαπαιδαγώγηση…
