ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΡΕΘΥΜΝΟ

Ανώγεια: Έκαναν πίστα εκτός δρόμου τα οροπέδια – Τεράστια οικολογική καταστροφή

0

Όσους επιδίδονται σε οδήγηση στους ορεινούς όγκους της περιοχής, με πάσης φύσεως εκτός δρόμου οχήματα προειδοποιεί ο Δήμαρχος Σωκράτης Κεφαλογιάννης.


Το φαινόμενο αυτό έχει ενταθεί τις τελευταίες ημέρες, ενώ όπως τόνισε έχει καταστροφικές συνέπειες για το φυσικό περιβάλλον.

https://youtu.be/dlUzaqx6RJY

neatv,gr

 

 

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΡΕΘΥΜΝΟ

Ανώγεια: Έκαναν πίστα εκτός δρόμου τα οροπέδια – Τεράστια οικολογική καταστροφή

0
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ