Όσους επιδίδονται σε οδήγηση στους ορεινούς όγκους της περιοχής, με πάσης φύσεως εκτός δρόμου οχήματα προειδοποιεί ο Δήμαρχος Σωκράτης Κεφαλογιάννης.
Το φαινόμενο αυτό έχει ενταθεί τις τελευταίες ημέρες, ενώ όπως τόνισε έχει καταστροφικές συνέπειες για το φυσικό περιβάλλον.
neatv,gr
