Σε κακές συνθήκες διαβίωσης φέρεται να κρατούσε ένας 53χρονος στην Επισκοπή Ρεθύμνου τον σκύλο του.
Ο σκύλος φέρεται να ήταν δεμένος με κοντή αλυσίδα, σε ακατάλληλη στέγη, με βρόμικο νερό και να ζούσε κάτω από πολύ κακές συνθήκες διαβίωσης.
Ο 53χρονος ιδιοκτήτης του σκύλου, που είναι ημεδαπός, συνελήφθη από τις αστυνομικές αρχές για παθητική κακοποίηση ζώου και θα κληθεί να πληρώσει πρόστιμο 1.300 ευρώ.
flashnews.gr
