ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΡΕΘΥΜΝΟ

Ιατρικός Σύλλογος Ρεθύμνου: Η παραίτηση της Ελ. Ιωαννίδου καταδεικνύει τις έλλειψεις του ΕΣΥ

0

Με αφορμή την παραίτηση της Διευθύντριας της Παθολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου Ρεθύμνου, Ελένης Ιωαννίδου, ο Ιατρικός Σύλλογος Ρεθύμνου εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία τονίζει πως πλέον "διαφαίνεται ορατός ο κίνδυνος διακοπής της λειτουργίας της παθολογικής κλινικής του νοσοκομείου" της περιοχής.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ιατρικού Συλλόγου:

"Η παραίτηση της εξαιρετικής συναδέλφου Διευθύντριας της Παθολογικής κλινικής κ. Ιωαννίδου Ελένης, καταδεικνύει τις ελλείψεις του ΕΣΥ και τις δυσμενείς συνθήκες εργασίας των ιατρών και νοσηλευτών των Νοσοκομείων της χώρας μας.
Διαφαίνεται πλέον ορατός ο κίνδυνος διακοπής της λειτουργίας της Παθολογικής κλινικής του Νοσοκομείου μας, με ότι αυτό συνεπάγεται για την υγεία των πολιτών.
Γι αυτό καλούμε σε σύσκεψη όλους τους φορείς της πόλης μας, σε μια προσπάθεια διάσωσης του πολύτιμου και μοναδικού Νοσοκομείου του Νομού μας, ώστε να διασφαλίσουμε ποιοτικές υπηρεσίες υγείας για τους πολίτες και αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας για τους γιατρούς".

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΡΕΘΥΜΝΟ

Ιατρικός Σύλλογος Ρεθύμνου: Η παραίτηση της Ελ. Ιωαννίδου καταδεικνύει τις έλλειψεις του ΕΣΥ

0
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ