Την περίοδο αυτή των Εορτών του Αγίου Δωδεκαημέρου, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ. Πρόδρομος είχε την χαρά να υποδεχθεί στην Ιερά Μητρόπολή μας τον Σεβασμιώτατο Αρχιεπίσκοπο Κρήτης κ. Ευγένιο και τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μποτσουάνας κ. Γεννάδιο από το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας, με τους οποίους αντάλλαξε ευχές και εόρτιο ασπασμό.
Επίσης, ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ. Πρόδρομος επισκέφθηκε εορτίως τον όμορο πολυσέβαστο Γέροντα, Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Λάμπης, Συβρίτου και Σφακίων κ. Ειρηναίο, προς τον οποίο υπέβαλε τα σεβάσματά του για την εόρτιο αυτή περίοδο.



