Με αφορμή το χθεσινό σχόλιο για τα φωτιστικά που έκοψαν άγνωστοι στον κόμβο Ατσιποπούλου, μάθαμε ένα νέο περιστατικό, αυτή τη φορά στην πλατεία της Μητρόπολης, που τις τελευταίες ημέρες είναι σκοτεινή.
Πως έγινε αυτό; Κάποιοι… έκλεψαν τα επιτοίχια φωτιστικά αφήνοντας την πλατεία στο σκοτάδι…
Απορούμε πραγματικά τι στο καλό θα τα κάνουν;;;
flashnews.gr
