ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΡΕΘΥΜΝΟ

Γκρίνια για τον δακτύλιο….

0

Μια βόλτα στην κεντρική αγορά της παλιάς πόλης ετούτες τις μέρες πριν τις γιορτές, πείθει, πως δεν είναι όπως παλιά.

Η κίνηση λιγοστή και η καταναλωτική κίνηση στο ναδίρ.

Προφανώς και η ακρίβεια έχει κάνει σοβαρή ζημιά στην τσέπη των πολιτών, που τελικά βγαίνουν στα μαγαζιά μόνο για τα απαραίτητα.

Ωστόσο, πολύς λόγος γίνεται και για τον δακτύλιο, που για πρώτη φορά εφαρμόζεται χειμώνα στο ιστορικό κέντρο.

Ουκ ολίγοι καταστηματάρχες, θεωρούν, πως η εφαρμογή περιοριστικών κυκλοφοριακών μέτρων, δημιουργεί επιπρόσθετο πρόβλημα στην κίνηση της αγοράς.

Αυτό είναι κάτι πολύ σοβαρό και προφανώς θα πρέπει οι επαΐοντες να δουν σοβαρά τι μπορούν να κάνουν ώστε να διευκολύνουν την κίνηση της αγοράς, τουλάχιστον, στις περιόδους εορτών. 

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΡΕΘΥΜΝΟ

Γκρίνια για τον δακτύλιο….

0
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ