Θα θέλαμε να εκφράσουμε την αμέριστη ευγνωμοσύνη μας σε όσους συνέβαλαν για να πραγματοποιηθεί το φετινό Χριστουγεννιάτικο χωριό του σχολείου μας.
Αρχικά στον διευθυντή μας κ Σαρρο Κωνσταντίνο που από την πρώτη στιγμή στηρίζει κάθε μας προσπάθεια με στόχο το καλό του σχολείου μας , στους υπέροχους εκπαιδευτικούς μας που παρόλες τις δυσκολίες και την έλλειψη χρόνου , δούλεψαν όλοι με μεράκι και αφοσίωση παρουσιάζοντας με τους μαθητές τους παραστάσεις, δρώμενα και τραγούδια βάζοντας τα παιδιά στο κλίμα των Χριστουγέννων με τον πιο όμορφο τρόπο.
Στους χορηγούς μας που με χαρά προσέφεραν στο σχολείο μας την αρωγή τους, στην Περιφέρεια Κρήτης για την σημαντική επιχορήγηση της και συνδιοργανωση, στους εθελοντές γονείς και μαθητές που έκαναν το σχολείο σπίτι τους για το ΣΚ και απέδειξαν ότι σε καιρούς που ο εθελοντισμός σβήνει, υπάρχει ακόμα ελπίδα να προσφέρουμε ο ένας στον άλλο με μοναδικό γνώμονα το κοινό καλό.
Σε όλους τους επισκέπτες που φορώντας το πιο λαμπερό τους χαμόγελο, μας έκαναν την τιμή να επισκεφτούν το σχολείο μας.
Τέλος, θα θέλαμε να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας σε όλους όσους μας έκαναν την τιμή να παρευρεθούν στο σχολείο μας και να γεμίσουν το πρόγραμμα μας δημιουργικά με το ταλέντο τους και το μεράκι τους. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Λύκειο Ελληνίδων και στην ομάδα παραδοσιακών χορών Σταυρωμένου που με τον χορό τους ξεσήκωσαν το κοινό, τη σχολή χορού bailando, την κυρία Ταταρακη Μελίνα και την ομάδα της kangoo, την αυλή των θαυμάτων και την κυρία Φλωρα Ασουμανακη που απασχόλησαν δημιουργικά τα παιδιά μας, τον αθλητικό σύλλογο kung fu "υπεριων", το τμήμα ενόργανης γυμναστικής του συλλόγου ΟΚΑ Αρκάδι και τον σύλλογο ρυθμική αύρα Ρεθύμνου που με τις παρουσιάσεις τους μας εντυπωσίασαν, το 5ο νηπιαγωγείο και το παραμυθένιο νηπιαγωγείο Ρεθύμνου που οι νηπιαγωγοί τους πέρασαν ώρες κατασκευών με τους μικρούς επισκέπτες, την κυρία Γωγω Λούκα(παραμυθου) και το βιβλιοπωλείο και εκδόσεις "Βιβλιοσκόπιο" που μας ταξίδεψαν με τα παραμύθια τους καθώς και την αδελφή Ολυμπιάδα που έψαλε χριστουγεννιατικους ύμνους. Τέλος την αξεπέραστη Μαρία Κώτη που με την αγγελική της φωνή μας ταξίδεψε σε μια αξέχαστη μουσική βραδιά.
Πραγματικά σας ευχαριστούμε από καρδιάς και σας ευχόμαστε ολόψυχα καλά Χριστούγεννα σε όλους με υγεία και αγάπη.
Με εκτίμηση
το ΔΣ του σύλλογου γονέων και κηδεμόνων 14oυ Δημοτικού Σχολείου Ρεθύμνου
