Παρά τον φθινοπωρινό καιρό, πλήθος κόσμου, παρακολούθησε την παρέλαση που πραγματοποιήθηκε στη Λ. Κουντουριώτη στο Ρέθυμνο. Την κυβέρνηση εκπροσώπησε ο γενικός γραμματέας Ιδιωτικών Επενδύσεων και Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), κ. Ορέστης Καβαλάκης, ενώ παρόντες ήταν οι βουλευτές Γιάννης Κεφαλογιάννης και Ανδρέας Ξανθός, η αντιπεριφερειάρχης Μαίρη Λιονή, ο δήμαρχος Γιώργος Μαρινάκης και εκπρόσωποι όλων των τοπικών αρχών των σωμάτων ασφαλείας και του στρατού.




















