ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΡΕΘΥΜΝΟ

Ρέθυμνο: ξεκίνησε η συγκέντρωση κτηνοτρόφων στα Τρία Μοναστήρια - Επίκειται δυναμική κινητοποίηση στον ΒΟΑΚ

0

Σύμφωνα με όσα είπαν οι ίδιοι στους δημοσιογράφους, θα γίνει λαϊκή συνέλευση για να αποφασίσουν το πως θα κινηθούν κατά τη διάρκεια της κινητοποίησης τους. Το ενδεχόμενο να κλείσουν τον ΒΟΑΚ είναι ανοιχτό, όπως άλλωστε έχουν προαναγγείλει. 

Υπενθυμίζεται, πως στα Τρία Μοναστήρια γίνεται συγκέντρωση των κτηνοτρόφων από το Ρέθυμνο, το Αμάρι και τον Άγιο Βασίλειο ενώ αντίστοιχη συγκέντρωση επιχειρείται από τους κτηνοτρόφους του Μυλοποτάμου στον κόμβο Πανόρμου του ΒΟΑΚ. 

Οι σημερινές κινητοποιήσεις έχουν προγραμματιστεί να γίνουν σε όλη την Κρήτη και επίκεντρο είναι τα πολλά προβλήματα που ταλανίζουν με εξαφάνιση την κτηνοτροφία, κυρίως οι τιμές των ζωοτροφών, αλλά και η νέα ΚΥΑ για τους βοσκοτόπους, που πως επισημαίνουν οι κτηνοτρόφοι, επιφέρει αλλαγές στους βοσκοπότους για τα μικρότερα του έτους αιγοπρόβατα. Για τον λόγο αυτό ζητούν την άμεση ανάκληση της απόφασης, ώστε φέτος να ισχύσει η προηγούμενη ΚΥΑ και ζητούν την έναρξη ενός ουσιαστικού διαλόγου με τους κτηνοτροφικούς συλλόγους για το τι μέλλει γενέσθαι.

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΡΕΘΥΜΝΟ

Ρέθυμνο: ξεκίνησε η συγκέντρωση κτηνοτρόφων στα Τρία Μοναστήρια - Επίκειται δυναμική κινητοποίηση στον ΒΟΑΚ

0
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ