Μετά την τελευταία παρουσία της μπάντας της Δημοτικής Φιλαρμονικής στην Λαμπαδηδρομία που πραγματοποιήθηκε από τους «Δότες Ζωής» την περασμένη εβδομάδα, διαπιστώσαμε ότι το συγκεκριμένο μουσικό σχήμα επιστρέφει ανανεωμένο και με δυναμική.
Όπως όλα δείχνουν, τα δύο προηγούμενα χρόνια παρά τις αλλεπάλληλες καραντίνες, δεν επηρέασαν στο ελάχιστο τη λειτουργία της Φιλαρμονικής, αφού όχι μόνο τα παιδιά συνέχιζαν τα μαθήματα τους εξ αποστάσεως όπως όριζε ο νόμος, αλλά υπήρξαν και νέες εγγραφές παιδιών, που έδειξαν υπομονή και επιμονή κάνοντας διαδικτυακά μαθήματα, χωρίς τη φυσική τους παρουσία στο κτίριο της Φιλαρμονικής. Μάλιστα, όπως μαθαίνουμε αυτό θα φανεί και στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου, όπου αναμένεται μεγάλη συμμετοχή μαθητών, οι οποίοι είναι ήδη έτοιμοι να παίξουν μπροστά στο ρεθεμνιώτικο κοινό!
