ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΡΕΘΥΜΝΟ

Γ. Κεφαλογιάννης: Πότε ξεκινά η κατασκευή του ΒΟΑΚ - Μισός δρόμος μέχρι Σητεία

0

Με γοργούς ρυθμούς προχωρούν οι διαδικασίες για τη δημοπράτηση του ΒΟΑΚ όπως δήλωσε ο Υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης σε συνέντευξή του στο Ράδιο Κρήτη και την εκπομπή του Λευτέρη Βαρδάκη, τονίζοντας ότι θα χρειαστούν πάνω από 2 δις ευρώ για να εκτελεστεί το έργο από Κίσσαμο έως τη Σητεία.

Ξεκινούν τα έργα το 2022

Ο κ. Κεφαλογιάννης δίνοντας το χρονοδιάγραμμα των έργων που είναι ώριμα για να ξεκινήσουν ανέφερε ότι αρχές του 2022 θα ξεκινήσουν τα έργα στο τμήμα του ΒΟΑΚ από Χερσόνησο - Νεάπολη λέγοντας ότι η Β΄ φάση του διαγωνισμού ξεκίνησε την κι έχει κατατεθεί η μελέτη περιβαλλοντολογικών επιπτώσεων στο αρμόδιο Υπουργείο.

Στην Κρήτη ο Μητσοτάκης - Αιχμές κατά ΣΥΡΙΖΑ

Ο υφυπουργός Μεταφορών επανέλαβε ότι βούληση της κυβέρνησης είναι να προχωρήσει το έργο μέχρι τη Σητεία και ότι ο ίδιος ο πρωθυπουργός τις επόμενες εβδομάδες από την Κρήτη θα αναφερθεί στο ΒΟΑΚ.

Άφησε παράλληλα αιχμές και στο ΣΥΡΙΖΑ για την κριτική που έχει ασκήσει στην κυβέρνηση λέγοντας ότι η σημερινή κυβέρνηση προχώρησε το έργο και κατέθεσε τις μελέτες μέσα σε διάστημα 20 μηνών.

Άγιος Νικόλαος - Σητεία με μία λωρίδα ανα κατεύθυνση

Αναφερόμενος το τμήμα του ΒΟΑΚ  Άγιος Νικόλαος Σητεία,ανακοίνωσε ίσως για πρώτη φορά ότι η κατασκευή του δεν θα περιλαμβάνει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση αλλά μία λωρίδα με διαχωριστικό ασφαλείας όμως στη μέση.

Το 2023 ξεκινούν τα έργα στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο

Για το τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ, μήκους 157,5 χλμ και παράπλευρου / κάθετου δικτύου περίπου 150 χλμείπε ότι τα έργα θα ξεκινήσουν το 2023 και ότι με την κατάθεση προς έγκριση στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας της μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων πριν από λίγες ημέρες θα ξεκινήσει και η δημόσια διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες.

Το κόστος κατασκευής του τμήματος αυτού ανέρχεται σε 1,32 δις. ευρώ, το οποίο θα υλοποιηθεί ως έργο με Σύμβαση Παραχώρησης.

Το έργο περιλαμβάνει:

-  2+2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με ΛΕΑ και κεντρική νησίδα

- 26 σήραγγες μονού κλάδου συνολικού μήκους ~ 34 χλμ.

- 10,80 χλμ. νέες γέφυρες, 23 εκ των οποίων υπερβαίνουν τα 100 μέτρα μήκος

- 20 νέοι ανισόπεδοι κόμβοι και

 - αναβάθμιση των υπαρχόντων ανισόπεδων κόμβων στις Παρακάμψεις Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου

Ηλεκτρονικά διόδια
Όσον αφορά τα διόδια είπε ότι δεν θα υπάρχουν σταθμοί όπως σε άλλους αυτοκινητόδρομους αλλά θα εκδίδονται ηλεκτρονικά και αναλογικά σε κάθε σημείο.

Αρχές του 2025 έτοιμο το αεροδρόμιο Καστελίου

Για τα έργα στο αεροδρόμιο Καστελίου ο κ.Κεφαλογιάννης είπε ότι παρά την πανδημία εκτελούνται κανονικά και ότι σύμφωνα με την πληροφόρηση που έχει από την Κοινοπραξία κατασκευής του αεροδρομίου θα είναι έτοιμο το Φεβρουάριο του 2025.

Τέλος ο υφυπουργός μεταφορών και υποδομών είπε ότι μια σειρά από αναπτυξιακά έργα θα δώσουν μια άλλη πνοή στην Κρήτη και έφερε ως παράδειγμα πέρα από το ΒΟΑΚ και το νέο αεροδρόμιο την κατασκευή το φράγμα στον Πλατύ ποταμό στο Ρέθυμνο που θα λύσει το πρόβλημα ύδρευσης και στη Μεσσαρά.

ekriti.gr

 

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ