ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΡΕΘΥΜΝΟ

Βραβεύτηκε ο Κοσμάς Περπιράκης από τη ΓΣΕΒΕΕ για το πολυετές έργο του

0

Στο πλαίσιο της 49ης Γενικής Συνέλευσης της ΓΣΕΒΕΕ (4/11/2017) και μέσα σε ένα έντονα συγκινησιακό κλίμα πραγματοποιήθηκε  η απονομή τιμητικών πλακετών στους 20 συνδικαλιστές της ΓΣΕΒΕΕ για την μακρόχρονη και ουσιαστική προσφορά τους για τη στήριξη των ΜμΕ και του Συνδικαλιστικού κινήματος.

Μεταξύ αυτών τιμήθηκε και ο πρώην Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων  Νομού Ρεθύμνης,  κ. Περπιράκης Κοσμάς, για την πολυετή προσφορά και δράση του στον συνδικαλιστικό χώρο των Επαγγελματοβιοτεχνών και Εμπόρων. Την βράβευση έκαναν, ο Πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ, Καββαθάς Γεώργιος και ο Γενικός Γραμματέας, Κουράσης Γεώργιος.

Στην Γενική Συνέλευση και στην βράβευση παρευρέθη και ο Πρόεδρος της ΟΕΒΕ.Ρεθύμνης κ. Ηρακλής Ξυδάκης.

Το Δ.Σ της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων Νομού Ρεθύμνης συγχαίρει τον Κοσμά Περπιράκη για την βράβευσή του.

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΡΕΘΥΜΝΟ

Βραβεύτηκε ο Κοσμάς Περπιράκης από τη ΓΣΕΒΕΕ για το πολυετές έργο του

0
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ