ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΙ ΑΓΑΠΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΗ
Μια ουσιαστική και ενδιαφέρουσα δράση πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 27 Νοεμβρίου στο 2ο Νηπιαγωγείο Ρεθύμνης, το οποίο ευρίσκεται λοξά απέναντι από το 1ο Δημοτικό Σχολείο, το γνωστό ως Τούρκικο. Τα νηπιαγωγάκια της Παλαιάς Πόλεως φύτεψαν μια Ελιά με την παρότρυνση των Νηπιαγωγών αλλά και των φοιτητών που τούτο το διάστημα κάνουν την πρακτική τους στο πανέμορφο αυτό και φιλοπρόοδο Νηπιαγωγείο. Σε πρώτη φάση πήραν μια μικρή Ελιά, την οποία μετεφύτευσαν σε μια μεγάλη γλάστρα, ενώ σε δεύτερη φάση θα την φυτεύσουν αργότερα κανονικά στον κήπο του σχολείου, ώστε να έχει τη δυνατότητα να γίνει μεγάλη. Στο φύτεμα της Ελιάς συμμετείχαν όλα τα παιδιά, άλλα προσέθεσαν το χώμα στη μεγάλη γλάστρα, άλλα έβγαλαν το προστατευτικό πλαστικό περίβλημα του φυτού, άλλα την έχωσαν στο χώμα και άλλα την πότισαν.
Τα παιδιά ήταν πολύ χαρούμενα αφενός γιατί η δενδροφύτευση ήταν γι’ αυτά μια πρωτόγνωρη εμπειρία, αφετέρου διότι τα είχε αγγίξει στην ψυχή η θετική αύρα της ‘αειφόρου Ελιάς’ . Παράλληλα οι εκπαιδευτές τους, τους είχαν μιλήσει για την ωφέλεια της Ελιάς και των δέντρων γενικότερα, ενώ τους είχαν τονίσει πως το δέντρο αυτό θεωρείται από τους αρχαίους χρόνους ‘σύμβολο της ειρήνης’, έχοντάς τα ευαισθητοποιήσει σε οικολογικά θέματα. Εκτός όμως από τον ενθουσιασμό τους οι ‘Λιλιπούτιοι φίλοι’ μας, φύτευαν με προσοχή και στοργή την πρωταγωνίστρια της ημέρας την ‘λυγερή Ελαία’ . Η δραστήρια Διευθύντρια του 2ου Νηπιαγωγείου κ. Ελένη Αλεξάκη και οι φιλόπονοι νηπιαγωγοί Ραλού Μπουντουροπούλου και Λένια Γκουβούση, φαίνονταν ιδιαίτερα ικανοποιημένες από την όρεξη και το μεράκι με την οποία οι μαθητές τους συμμετείχαν σε αυτή την θεάρεστη πράξη της δενδροφύτευσης.
