Η Ελληνική Φωτογραφική Εταιρεία Κρήτης, στα πλαίσια του εορτασμού των 50 χρόνων συνεχούς λειτουργίας της, σας προσκαλεί στην αναδρομική έκθεση καλλιτεχνικής φωτογραφίας που διοργανώνει από 1 έως 14 Δεκεμβρίου 2014 στην Βασιλική του Αγ. Μάρκου.
Στην διάρκεια της έκθεσης θα πραγματοποιηθούν:
Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου ώρα 19:30
Ομιλία του δημοσιογράφου – συγγραφέα Νίκου Ψιλάκη «Φωτογραφικές αναζητήσεις στην Κρήτη του 1900. Τελετουργία, πόζα και μνήμη»
Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου ώρα 19:30
Τιμητική τελετή, αφιερωμένη σε μέλη και φίλους της ΕΦΕΚ, οι οποίοι συνέβαλαν στα 50 χρόνια λειτουργίας της. Η εκδήλωση θα πλαισιωθεί μουσικά από την Παπασπύρου Ελένη (πιάνο) και την Ρέτζου Ελένη (πιάνο).

