Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο η συνεστίαση της Τ.Ε Ρεθύμνου του ΚΚΕ. Πλήθος μελών και φίλων του ΚΚΕ και της ΚΝΕ έδωσαν το παρόν στην καθιερωμένη πλέον συνεστίαση στο πλαίσιο της Δίμηνης Οικονομικής Εξόρμησης Νοέμβρη – Δεκέμβρη.
Στην εκδήλωση πραγματοποιήθηκε ένα αφιέρωμα στα 96 χρόνια Ιστορίας του Κόμματος από νεολαίους, με απαγγελίες ποιημάτων και κειμένων, καθώς και τραγούδια που γράφτηκαν με αφορμή το ίδιο το Κόμμα, αλλά και τους αγώνες του λαού σε αυτή τη μακροχρόνια, γεμάτη αγώνα και θυσία, Ιστορία του.
Στη συνέχεια όσοι βρέθηκαν εκεί διασκέδασαν με Κρητικά, άλλα λαϊκά και αντάρτικα τραγούδια και ανανέωσαν το ραντεβού τους στις μάχες που έρχονται το επόμενο διάστημα.



