Ανακοινώνεται ότι ξεκινούν οι συναντήσεις της Συνάξεως των Νέων και των Φοιτητών της Ιεράς Μητροπόλεως Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου για την περίοδο 2014-2015. Ο Αγιασμός και η πρώτη συνάντηση της Συνάξεως θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη 27η Νοεμβρίου 2014 και ώρα 9.00 μ.μ. στην αίθουσα «ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ Ο Α΄» του Κέντρου Ορθοδόξου Πολιτισμού, η οποία βρίσκεται στο ισόγειο των γραφείων της Ιεράς Μητροπόλεως Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου στην οδό Π. Μανουσάκη 1 (δίπλα στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό των Εισοδίων της Θεοτόκου πόλεως Ρεθύμνης).
Στη Σύναξη αυτή ο Σεβ. Μητροπολίτης Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ. Ευγένιος επικοινωνεί με τους μαθητές, τους φοιτητές και όλους τους νέους της Μητροπόλεώς μας, συζητεί μαζί τους, ακούει τις σκέψεις και τους προβληματισμούς τους. Συνεργοί του στη διακονία αυτή είναι οι Αιδεσ. Πρωτοπρεσβύτεροι Σωκράτης Ξενικάκης και Ιωάννης Κλειδής.
Η Ιερά Μητρόπολή μας καλεί και εφέτος τους νέους να συμμετέχουν στη Σύναξη αυτή και αναμένει την ανταπόκρισή τους.
