Την Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014 , έγινε η 1η εκδήλωση του
Κύκλου Κυριακάτικων πρωινών στο Μουσικό Σχολείο : ΜΟΥΣΙΚΟΣ…..ΛΟΓΟΣ
Στο α΄ μέρος πραγματοποιήθηκε μαθητική συναυλία και στο β΄ μέρος η κ. Μπαρκάτσα Βενετία
(φυσιοθεραπεύτρια ) μίλησε για την άσκηση στην εφηβεία .
Στην ομιλία της , επεσήμανε πως η εφηβεία είναι μια περίοδος με αλλαγές στο σώμα και την ψυχοσύνθεση του ανθρώπου. Με 60 λεπτά της ώρας και άνω ,μέτριας έως έντονης δραστηριότητας ημερησίως βελτιώνεται η φυσική κατάσταση και η ποιότητα ζωής των εφήβων , ενώ διασφαλίζεται η φυσιολογική ανάπτυξη τους .


