ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μυστηριώδης εταιρεία βρέθηκε με 58 δεξαμενόπλοια από τότε που ξεκίνησε ο πόλεμος στην Ουκρανία!

0

Μια μυστηριώδης εταιρεία με έδρα την Βομβάη που εγγράφηκε ως εξαγωγέας μόλις στις 31 Μαρτίου 2023, εξελίχθηκε γρήγορα σε γίγαντα δεξαμενόπλοιων της παγκόσμιας ναυτιλίας τους τελευταίους 18 μήνες, σύμφωνα με τους Financial Times.

Η εταιρεία έχει αγοράσει περισσότερα δεξαμενόπλοια από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία από τότε που ξεκίνησε ο πόλεμος στην Ουκρανία πέρυσι.

Η έκθεση αναφέρει ότι το 2021, η εταιρεία διέθετε μόλις δύο δεξαμενόπλοια, αλλά τον περασμένο μήνα είχε 58 πλοία, αξίας περίπου 1,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων!

Υπάρχουν ελάχιστα στοιχεία σχετικά με την εταιρεία, η οποία δεν έχει ακόμη εγγραφεί στο επίσημο εταιρικό μητρώο της Ινδίας.

Σύμφωνα με την έκθεση, μια σημαντική ένδειξη είναι ότι η εν λόγω εταιρεία μοιράζεται μια διεύθυνση στο εμπορικό κέντρο με την εγγεγραμμένη στη Βομβάη εταιρεία Buena Vista Shipping, μια ακόμη ελάχιστα γνωστή επιχείρηση που πριν από δύο χρόνια ανέφερε περιουσιακά στοιχεία αξίας περίπου 100.000 δολαρίων.

Ο ρόλος της εταιρείας ωστόσο, ωφέλησε τον ρωσικό πετρελαϊκό κολοσσό Rosneft, από τον οποίο κατάφερε να μεταφέρει πάνω από τα μισά από τα 83 εκατομμύρια βαρέλια αργού της Ρωσίας καθώς και προϊόντα πετρελαίου στα λιμάνια της Ινδίας.

Ένας ειδικός ενημέρωσε τους Financial Times ότι η εταιρεία εξυπηρετεί σχεδόν αποκλειστικά τις ροές πετρελαίου από την Ρωσία και θα μπορούσε να είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα ρωσικών μεγάλων πετρελαϊκών εταιρειών που θα επιθυμούσαν να μπουν στη ναυτιλία για να αποφύγουν τις συνεχιζόμενες δυτικές κυρώσεις λόγω της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία.

Η κυβέρνηση της Ινδίας υπερασπίζεται σθεναρά την εμπορική της σχέση με τη Ρωσία, παρά τις προειδοποιήσεις των ΗΠΑ, δηλώνοντας ότι πρέπει να προμηθεύεται πετρέλαιο από όπου είναι φθηνότερο.

Μια έκθεση του Ιανουαρίου που δημοσιεύθηκε από τη Wall Street Journal σημείωσε ότι ένας στόλος που δρα παράλληλα βοηθά τη Μόσχα να μεταφέρει αργό στους αγοραστές της σε όλη την Ασία.

Οι Financial Times πρόσθεσαν επίσης ότι στις αρχές Απριλίου του 2023, κανένα από τα πλοία αυτής της εταιρείας δεν είχε ασφάλιση από τους αναγνωρισμένους μεγάλους ασφαλιστές.

Τα πλοία της έχουν αρχίσει να γερνούν έχοντας νωρίτερα μεταφέρει αργό πετρέλαιο από όλο τον κόσμο, αλλά αυτή τη στιγμή επικεντρώνονται αποκλειστικά στο πετρέλαιο της Ρωσίας.

Μια πρόσφατη έκθεση ανακάλυψε ότι η Ινδία αυτή τη στιγμή ηγείται της ομάδας των χωρών «πλυντηρίων» που αγοράζουν ρωσικό αργό πετρέλαιο με έκπτωση, το διυλίζουν και πωλούν τα προϊόντα του σε ευρωπαϊκά έθνη, παρακάμπτοντας τις ευρωπαϊκές κυρώσεις κατά της Ρωσίας.

 

e-nautilia.gr

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ