ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΚΡΗΤΗ

Η Κρήτη, νούμερο 1 επιλογή των Αμερικανών για το φθινόπωρο

0

Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν διεθνή ταξίδια δίνουν προτεραιότητα σε νησιωτικούς προορισμούς στην Ευρώπη και την Ασία, όπως αποκαλύπτει η Έκθεση Ταξιδιών Φθινοπώρου 2025 της HomeToGo.

Στο 27% ανέρχεται η αύξηση σε ετήσια βάση στις αναζητήσεις διαμονής το φθινόπωρο και η σεζόν εξελίσσεται γρήγορα ως η καλύτερη εποχή για διακοπές τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.

Η Κρήτη στην Ελλάδα (+560%), η Φουντσάλ στην Πορτογαλία (+518%), το Κο Τσανγκ της Ταϊλάνδης (+446%), το Τορρεμολίνος σε Ισπανία (+433%) και το Αλγκέρο στην Ιταλία εμφανίζονται στη λίστα με τους κορυφαίους προορισμούς.

Επίσης, γραφικά μέρη για αποδράσεις city break, όπως το Εδιμβούργο στη Σκωτία, η Βερόνα στην Ιταλία και η Μάλαγα στην Ισπανία, τραβούν την προσοχή των Αμερικανών τουριστών.

Χαμηλότερες τιμές αναζητούν οι Αμερικανοί

Όπως υπογραμμίζει ο Eleanor Moody, ειδικός ταξιδιών σε HomeToGo “το φθινόπωρο αποδεικνύεται μια ολοένα και πιο δημοφιλής ταξιδιωτική περίοδος για τους Αμερικανούς.

Οι τουρίστες από τις ΗΠΑ κοιτάζουν πέρα ​​από την παραδοσιακή υψηλή περίοδο αναζητώντας νέες εμπειρίες, λιγότερο πλήθος και χαμηλότερες τιμές. Ειδικά το χαμηλό κόστος, αποτελεί την κορυφαία προτεραιότητα τους (36%) στον σχεδιασμό για ταξίδια.”

Οι φθινοπωρινοί ταξιδιώτες από την Αμερική διανύουν κατά μέσο όρο 1.404 μίλια για να φτάσουν σε προορισμούς και η διαμονή τους έχει μέση διάρκεια 12 ημέρες.

Οι διακοπές με την οικογένεια και τους φίλους είναι δημοφιλείς, με το μέσο μέγεθος της ταξιδιωτικής ομάδας τους τέσσερις επισκέπτες, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 9% σε ετήσια βάση.

tourismtoday.gr

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

KPRINT Banner
ΚΡΗΤΗ

Η Κρήτη, νούμερο 1 επιλογή των Αμερικανών για το φθινόπωρο

0
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ